Kızlar gündüz bir şekilde idare ediyorum ama gece emmek için 5-6 belki daha fazla uyanıyor ilk uykuya geçerken sabah uyandığını da sayarsam daha da fazla mental olarakta çok yorulduğumu hissediyorum çok zor geliyor gündüz zaten kısacık emiyor bırakmak istiyorum ama bir yandan vicdanım da el vermiyor siz olsanız ne yapardınız ?