Günaydın arkadaşlar 12 gün bugün 12 gün önce kızım Bir Bardak Çayı sol omzuna devirdi masanın üzerinden kulağına ve boynuna sıçradı oralar düzeldi şükür ilk 3 gün normal pansumana gittim farklı iki hastaneye Aslında her gün yaranın açılmaması lazımmış Bilemedik 3 .günü Yanığın Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’ne tesadüf eseri gittiğimizde yanık Merkezi olduğunu gördük bizi oraya yönlendirdiler Kızımın bir yerinde kolunun yan tarafı göğsünün üstü bayağı Yukarısı yani 1 TL demir para büyüklüğünde var yok derin yara var Beyaz tam derinliğini bilmiyorum Bugün tekrar pansuman için çağırdılar doktora neler sormalıyım önceki iki pansuman için gittiğimde hazırlıklı gel dediler ama en son Salı günü gittik dedim artık doktora hocam ilk seferdir hazırlıklı geliyorum tedirgin oluyorum Bana net bir şey söyler misiniz diye Onlarda pansumanlarla ilerleyeceğiz o derin yerin durumuna bağlı dedi kızlar kenardan diğer yanan yerlerden iyileşmeye başlamış size sorum şu kızıma işlemi ya da greft olmadan deri yapıştırma yani ilerleyen günlerde yarası düzelmeye başlayınca pansuman açılınca kullanıp enfeksiyon ve o yarayı düzeltecek bir krem var mıdır ben sıkıntı olmadığı sürece çocuğumu kazma işlemi anestezi yaptırmak istemiyorum