amaramira Merhaba, Bebeğim 14 gunluk ve sari kaka yapıyor halen normal mi? Hem emziriyorum hemde mama veriyorum
melisamelis Normal olanı sarı pütürlü kakadır zaten anne sütünde alıyorsa. Pembelik kırmızılık olunca anormal oluyor
hilalll2 amaramira normal benim ki iki aylık hala öyle doktora bugün sordum normal dedi sadece pütürlü yada sümüksü olursa dikkat et yediğin bişey alerji yapar dedi