Hala ağlayarak uyanıyor normal mi?
17 aylık ve gecede 4-5 kez mama için kalkıp toplamda 400cc filan içiyordu. Artık kesmek istedim 4 gecedir vermiyorum ama hala çok uyanıyor geri uyuyamıyor kesinlikle. Ayakta sallıyorum piş piş yapıyorum yok hala mama istiyor.
Tok olduğunu biliyorum uyumadan hem yedi hem mama içti ama 4.gece yine çok kötü geçti. Aslında artık mama istememeye başladı eskiden ağlardı mama mama derdi şimdi sadece ağlayarak uyanıyor. Biberonla su veriyorum istemiyor.
Normal mi böyle ne zaman düzelir? İnsan da üzülüyor kıyamıyorum kaç gecedir düzgün uyuyamadı.