Asil1602 zeynepcamcicelik Wym400 kullanıyordum 2 tane almıştım harika letgoya koydum oralardan bakın isterseniz çok memnundum
kazedook Genelde kiwinin makinesini kullanıyor takip ettiğim anneler. Ben de dün sipariş verdim gelsin deneyip burayı güncellerim isterseniz
zeynepcamcicelik canmanayvesuyu idildeniz35 içine borcam konulup yoğurt yapılabiliyor mu? Hiç denediniz mi
canmanayvesuyu zeynepcamcicelik evet ben şu an öyle yapıyorum başlarda kendi kavanozlarını kullanıyordum ama böyle daha kullanışlı oluyor. İçine sığan bir borcamım var onu kullanıyorum
Femme1 zeynepcamcicelik hadi ya . çok şükür valla üzülüyordum oğlum market yoğurdu yiyiyor diye. artık çok şükür bol kaymaklı yogurdumuz hep evımızden eksık olmaz. şimdi işe başladım yıne saldım ama . haftasonu yapım :)
usenmedimyaptimbirvelet zeynepcamcicelik annem karacanınkini almış. Hem ekmek dondurma falan da yapıyor hem de yoğurt ama fiyatı nedir bilmiyorum ya uygun olması lazım