Yapmayın etmeyin bence paranızı boşa vermeyin, bakın bebeği asla ağlatmıyoruz vs vs diye sizden deli paralar alıyorlar ben de denedim bütün çevrem denedi ama sonuç, deli gibi ağlayan bebek. Çaresizlikten uyuyakalıyorlar sonra diyorlar ki nası olsa anne almıyor almayacak yok uyuyorlar evet ama bunun ileriye etkisi ne olacak. 2-3 yaşa kadar bize ihtiyaçları var ağrıları var sancıları var o yüzden sürekli uyanıyorlar emmek istiyorlar koklamak istiyorlar güven istiyorlar. Ben de denedim o kadar ağladı ki normal diyor eğitmenler. Ona bunu yaptığım için ne kadar ağladım bilemezsiniz ellerini açıyor al beni diye yatakta ağlama kriziyle siz sadece dokunuyorsunuz alıp geri koyuyorsunuz hepsinde mantık aynı yani bunu kabulleniyor ve yaparım diyorsanııız tüm eğitmenlerin mantık aynı en iyisi en uygunu hepsini denedi çevrem. Bence rutin ortam sıcaklığı bebeğin güvende nasıl hissediyorsa o bir süre sonra bir şekilde uyuyor ama uyanmama gibi bir ihtimali yok biz bile deliksiz uyuyor muyuz bir de onlar ne kadar zorlanıyor 🥹 Her uyku eğitimi altına yazıyorum ben denemiş biri olarak çok karşıyım çok.