Merhaba hanımlar. Kapaklıya yeni taşındım 21 aylık kızım var. Taşınmadan önce kızımın yoğun hastane süreçleri oldu şimdiyse ilaç ve diyetle devam ediyoruz çok şükür. Geldiğimiz yerde de oyun grubuna gidiyordu ama bu süreçte gidemedi. Şimdi yeni bir ortama girdik biraz da kendini toparladı o yüzden oyun grubuna yazdırmak istiyorum. Teddy diye bir yer vardı gelemden önce araştırmıştım ama taşındıktan sonra bir türlü ulaşamadım. Adreslerine fiziki olarak gittim ama bir yer de bulamadım sanırım kapatmışlar. Velhasıl kelam bildiğiniz güvendiğiniz oyun grupları var mı tavsiye de bulunur musunuz. Bir de çok bilmiyorum buraları o yüzden Çerkezköy veya civarı yerine kapaklı içinde olması benim için daha iyi olur