global Ya arkadaşlar ne gündüz ne gece park yatağa yatmıyor şimdi uyuttum koydum 10 dakika olsun hemn uynadı yanına yatarsam bir saat uyuyor yardım edecek kşmse yok o uyurken bir şeyler yapayım diyorum yok hatta gece tuvalete kalksm dâhi uyanıyor 😭😭😭 varmı bu durumu yaşayan ya çok zorlanıyorum 12 aylık kızım
Hemdem__ global Benim oğlum da yatmıyordu çözümü yer yatağında buldum.Park yatakta rahat dönemediği için uyanıyordu.2 döşek yan yana koydum döne döne uyuyor.Yaza kadar böyle devam edeceğim yazın montessori yataklardan almayı düşünüyorum
papatya3458 global Hemdem__ Bizde ayniyiz cok fazla donuyor uyurken donerken ayaklari kenara carpinca da uyaniyor maalesef rahat uyuyamiyor buyuk ihtimalle hem yatak alacagim hem odasini ayiracagim su an 8 aylik ramazandan sonra 9-10 aylikken yapacagim
KendiEvimdeDeplasmandayim global 3 4aydır yerde yatıyoruz bittim valla her yerim ağrıyo. Montessori yatak aldım odasını düzenliyorum ayıracağım. Park yatakta asla uyumuyo artık
hindilisalam Of ben de bunu araştırmaya gelmiştim Hemdem__ nasıl yer yatağında memnun mu? Bizim yatağımızda uyuyor park yatağında uyanıyor hemen. Kucağımıza alıyoruz sakinleşsin diye olmuyor yatağa yatırıp yanına yatıyorum öyle çok güzel uyuyor
ecesarey global global bizdede anne yanından park yatağa gecerken aynı sorın oldu.Yer yatağı yaptım ama hem daha zahmetli hemde kızım üşüttü hasta oldu.Sonra park yatağın içine babynest koydum öyle uyumaya başladıı
hindilisalam Hemdem__ üşür mü ki yerde diye düşündüm de montessori düşünüyoruz da erken gibi 8,5 aylık şu an bir de evim çok küçük koyabileceğim bi yer yok maalesef