Kızlar kızım resmen içimden geçiyor 8.ayın ortasında başladı bu uyku sorunu bi beş gün düzeldi sandım tekrar başladı ve ben kendimi tükenmiş hissediyorum. Gündüz iki uyku yapıyor birisi uzun birisi kısa toplam uyku süresi iki buçuk saat ya da biraz daha fazla oluyor uyanıklık sürelerine dikkat ediyorum nerde hata yapıyorum ben gece uykularımız yok denecek kadar az saat başı uyanıyor kucağıma alır almaz susuyor kucağımda olunca haliyle emmek istiyor geri uykuya dalıyor bir saat geçmeden geri uyanıyor bu durumu yaşayan anneler var mı? Sizce uykusunu ger eski haline getirmek için nasıl bir yol izlemeliyim? Önerilerinize açığım 🌸