erkekbebekan Gaz sancılarımız bitmişti reflü azalmıştı ama son 1 haftadır bayağı arttı iki gündür de aşırı huysuz mızmızlanıyor önceden kalkar oyun oynardık memnun kalırdı şimdi memnun olmuyor atak mı ne bilemiyorum uykulu 2 gündür
derya1414 erkekbebekan 5 ay 10 günlük bebeğim tam olarak dediğiniz gibi tam kusması azaldı gazı azaldı diye seviniyodum 1 haftadır falan inanılmaz arttı. Uykuya geçemiyo gündüz uykusu nerdeyse yok. Sürekli kusuyo, emerken bile ağlayarak emiyo. Bende anlamadım sebebini
yagizmom_ erkekbebekan Yaşnız değilsin inan ki aynılarını yaşıyoruz ve uykuya inanılmaz direnç gösteriyor..
bluemomjean Kaç gündür benzer şeyler okuyorum yalnız değilsin değiliz hepsi bir şeyler yaşıyor bu ara galiba 😅( 5-6 ay)
erkekbebekan Yani artık otursun konuşsun istiyorum ama o zamanlar gelince bu zamanları arayacağız herhalde sosyal medyada sürekli iyi bebek paylaşımları olduğu için insan düşünüyor
thepinker 5 gün sonra nizde 5 aylık olacağız aynı durumlar gaz çıkarıyorduk kaka yapamıyorduk simdi tam tersi ıldunayaklar kaskatı tiz sesle ağlama çok zor kasıla kasıla uyuyor oda kundakla inanılmaz huysuz ıkınıyor