duygus3lin Bebeğim 35 günlük günde 1 kere mama destekliyoruz aptamil bitirdik kilosuda baya iyiye gitti. Hipp’e geçtik yarısın zor bitiriyor onu da zaten kusuyor başına gelen var mı aptamile geri dönmeyi düşünüyorum
1sen1ben1debebekk duygus3lin golden goat hemen hemen çoğu bebekte gaz yapmıyor kusturmuyor içeriği de temiz bi araştırın isterseniz aklınıza yatarsa onu deneyin🥰
Hirahsrt duygus3lin Evet bizde ilk 4 ay kustu ama kilo alımı güzeldi doktor dedi normal kusması fazla geleni geri çıkarıyor 4 aydan sonra düzeldi
ordek25 Biz hipp mama destekli gidiyoruz sütüm yetmiyor bebeğim 1.5 aylıkken başladık şuan bebeğim 2.5 aylık ve bazen fışkırarak kusuyor bende anlam veremiyorum başka mamaya mı geçsem ne yapsam.. Bebeğim de aşırı gazlı bir bebek zaten diğer mamalar kabız gaz yaparsa diye denemeye de korkuyorum
rumeysaaktug ordek25 eğer fışkırarak kusuyor ise reflü de yapıyor olabilir yedirdikten sonra em az 15-20 dk dik pozisyon da kalsın bebeğin
duygus3lin Biraz araştırdım, mama ölçüsünü arttırın diyenler olmuş öyle denedim sonra da uyusa da ana kucağına biraz dik yatırdım uyanırken öğürdü ama kusmadı bu sefer. Nerdeyse 1 ölçek fazla koydum.