gozde02 Merhaba anneler Bebeğim 6 ay 5 günlük haftaya aşısı var sağlık ocağında ama salgından ötürü götürmek istemiyorum 20 gün sonra falan görürsem ne olur yaparlar mı acaba
ipesi gozde02 bizimde pazartesi :( İstanbuldayız geçici olarak ve bende götürmek istemiyorum ama mecbur. Bir de kpa aşısı artık kaldırmış diye söylediler hemşireler. 2. Ve 4. Ayda olduk bu ay olmayacakmış. Bilen var mi?
Deletedmom388 gozde02 Bence yaptırın.20gün sonra durum daha kötü olabilir ya da iyi olabilir bilemeyiz.Yayılmadan gidip halledin çabucak dönün derim👍🏻 Temizlenirsiniz eve döner dönmez hiçbir şeycik olmaz Allah’ın izniyle
Hazal89 gozde02 bizimde bu hafta sağlık ocağına mecbur götürmek gerekiyor tam ayında olması gerekiyor çünkü ama aylık kontrolünü ne yapıcam onu düşünüyorum
gozde02 Deletedmom388 sağol canım haklısın hemen gider geliriz ertelesem ne olacak belki daha kötü olur hiç gidemeyiz