Kızlar bebeklerime aventin biberonlarını kullanıyorum ama ilk doğduklarında çekemediler çok zorlandılar bende de eski seri olan natural’den aldım onu çok rahat kullanıyorlar hatta 4 aylık oldular hala natural 1 numara kullanıyoruz ama artık yeterli gelmiyor 2 yada 3 numaraya geçmem lazım ama tüm her yerde yeni başlık olan natural response var eski başlıktan bulamıyorum. Şuan response olandan taktığımda emiyor gibi görünüyorlar ama mama hiç azalmıyor ve biberonun içi hep köpük oluyor bitek bizde mi oluyor bu