Hamileyken de olmuştu idrar kültürü tahlili yapınca idrarda fazla bakteri çıkmış bol sıvı tüket demişti doktor. Şimdi sadece küçük tuvaletimi tutunca olmaya başladı. Yine kadın doğuma mı gitmem lazım? Bir başına gelen ben değilimdir herhalde. Yada çevresinden bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olun