Merhaba kızlar geçende uzun kalın zincirim vardı o koptu. Ertesi gün 10 senedir kullandığım bilekliğim koptu. Daha onları tamire veremeden şimdide kelepçe bilekliğim kırıldı hiç bir şey yokken. Bu kadar ard arda olması garip geldi bana ya acaba neden. Sizce bir anlam çıkartayım mı ya da ne çıkartayım bilemedim ya üzüldüm cidden 😏