3 yıl oldu hâlâ geçmedi acısı, ilk günkü gibi taze…
Uyku tutmuyor bu gece. Ferahlamaya çalışıyorum ama olmuyor. İnşirah okuyorum olmuyor. Göğsüm sıkışıp kalıyor o anda. Sabah olmamıştı o gece. Gün bir türlü aydınlanmamıştı.
Her 6 şubat gecesi böyle oluyorum. Uyku tutmuyor içim daralıyor. 😓