kamieglenen01 1 ay 22 günlük bebeğim var artık yavaştan gece gündüz farkını öğretmek istiyorum nasıl yapilir ne yapmam lazım hiçbir fikrim yok bu konu hakkında fikir verirmisiniz 🙏
beybitolat kamieglenen01 gece beslenmesi yaparken özellikle ışık açmayın bebeğinizle konuşmayın. Karnını doyurunca direk yatağına bırakın
isimsizdry kamieglenen01 bende gündüzleri günaydın bebeğim falan diyorum konuşuyorum uyandığında gece hiç konuşmuyorum mamasını yedirip 5-10 dk kucağımda dik tutuyorum o şekilde yatırıyorum 2 ay 18 günlük olduk bu sayede geceyi gündüzü biliyor
mavi_123 kamieglenen01 bir doktor şöyle söyledi gece gündüz farkına varabilmeleri için 28 günden sonra bebek artık yenidoğan sayılmıyor ve sürekli geceleri beslemek için uyandırmayın ama gündüzleri sürekli 2 3 saatte bir uyandırım beslemek için ki bu şekilde farkına varsın yavaş yavaş
beybitolat kamieglenen01 gazını almaya çalışın hemen çıkarmıyorsa çok zorlamayın. Ben geceleri çok zorlamıyordum. Ebe bana öyle söylemişti ve gece gündüzü hemen ayırt etmişti
kamieglenen01 mavi_123 genelde geceleri artık uyandırmıyorum kendisi acıkıp uyanıyor o zaman besliyorum
mavi_123 kamieglenen01 bende öyle yapıyorum genelde zaten kendisi en fazla 3 saatte ağlamaya başlıyor