mevababy Kızlarr gözlemlerime göre bebeğim diş çıkarırken hasta gibi oluyor burnu çok akıyor ve kötü pişik oluyor dişden kaynaklı diğil diyorlar ama başka bir sebep bulamıyorum bizim gibi olan varmı
KendiEvimdeDeplasmandayim mevababy diş çıkarırken bağışıklık düşüyor hastalanmaya daha yatkın oluyorlar
meliiii mevababy bizimde öyle sanki ya diğer azı dişinde hasta olmuştu. Şimdi yine diş çıkacak galiba yine hasta burnu tıkalı akıyor 🥲
dlra01 Diş çıkarırken kakası asitli oluyormuş o yüzden çok pişik olurmuş direk ılık suyla yıka demişti eczacı bana
meliiii mevababy azı dişi çok zordu yemek yemezdi huysuzdu emerken isisrirdi gece kalkardı yatmazdi dişler bitmiyor biri bitiyor öteki başlıyor 🥲