mbabygirlm yemin ediyorum aynı şeyler dönüp duruyor kafamda. Bir anne abla, kadın olarak söylüyorum neler göreceğiz neler yaşayacağız bilmiyorum ama bu acıları biz çekerken bunları yapanlar nasıl rahat uyuyor anlamıyorum. Pisliğin kızı erkeği kadını hayvanı kalmadı artık. Bunların düşündükçe ben deli olacağım yaşayanları, yaşamak zorunda bırakılanları düşünemiyorum. Nefesim kesiliyor. Ve hala tv de rahat rahat pişmanım diyorlar ya allahım sen aklımı koru vicdanımı koru