simgesell34 15 aylık kızım tane tane yapıyor çok az şekilde bir iki tane nokta gibi yapıyor ne yapmalıyım sizce yardımcı olursanız sevinirim neden kaynaklanıyor bu kabızlık sizce
KendiEvimdeDeplasmandayim simgesell34 kaynağını bulmanız daha iyi olur tabi ama burada hindistam cevizi yağını önermişlerdi kızıma veriyorum yarım saat sonra kakasını yapıyor. Bu sabah top şeklinde yapmıştı kahvaltıdan sonra verdim düzeldi kakası. Zeytinyağı ve kayısı çözmemişti
simgesell34 KendiEvimdeDeplasmandayim zeytinyağı ve kayısı bizde de işe yaramadı ama hindistan cevizi yağı denemedim onu hangi marka veriyorsunuz
KendiEvimdeDeplasmandayim ilknurmete teşekkür ederim. Tok karnına 1çay kaşığı içiriyorum. Sevdi tadını atmıyor dışarı
beybitolat simgesell34 weefood temiz içerik. Çok sağlıklı zaten. Benim bebeğim 1 yaşında ve çok şükür hiç kabızlık yaşamadık ama hergün mutlaka veriyorum
Misafirr Tüm bunları denediyseniz bir de cennet hurması deneyin isterseniz, bizde bazen işe yarıyor. Bi de ben labne peyniri veriyorum kahvaltıda, 1-2 kaşığı yiyor o da iyi geliyor gibi. Geçmiş olsun 💐
meliiii simgesell34 hastalanmayan çocuk diye bir Instagram sayfası var diyetisyen doktor sayfası orda bir kabızlık tarifi var kivi ve Hindistan cevizi yağı ile bir bakın isterseniz etki eden bişey
Kayraaaaa Patlıcanı rendeleyip çok az yağsa kızartıp yada haşlayıp yedirin. Hamilelikte Çok sıkıntı yaşadım Yani kanAdıgı zamanlar oluyor du kabızlıktan. 1günde kökünden çözdü şifa olsun inşallah
minnakanneyim simgesell34 kuru incir de işe yarıyor bir yerde okumuştum hafif suda kaynatıp yumuşatın yedirin belki sizede faydası olur