eslem0 doğduğundan beri genzine kaçıyor tek çare uzanarak emzirmekte buldum 6. Ayı bitirdik misafirlikte bile olsam yanına uzanıp emziriyorum.Yani genelde sebebi sütün tazyikli gelmesi oluyor birkaç yöntemi var biri de uzanmak yer çekiminden dolayı tazyiklenmiyor süt.Bazı bebekler okadar huzursuzlanıyor ki meme reddi bile olabiliyormuş bu sebepten