Kızlar kızım 6 aylık. Yaklaşık 1 aydır tadım yaptırıyorum. 1 haftadır kabızdı bugün kakasını yaptı ama çok zor yaptı. Sert olan kısım çıktı sonra baya bi normal kakasını da çıkardı . Ama poposu çok kızarık. Çatlak nasıl oluyor bilmiyorum çatlak olabilir mi?