Kızım 35 günlük ve sürekli kabız gibi ıkınma halinde 3 günde bir kaka yapıyor Dr normal bı hafta kadar yapmaması diyor ama çocuk catliycak gibi ağlıyor napmm gerek normal mi acaba yaşayan var mı ve bitmeyen gazimiz var alttan üstten sürekli çıkarıyor ama gazı hiç bitmiyor. Bu arada gündüz emiyor gece iki kez mama veriyorm yaşayanlardan destek bekliyorm lütfen yalnız değilsin deyin yalnizsam anneme uyup totosuna yağ sikcam