Kızlar dişim şişti iltihap olmuş doktor 500 lük bi antibiyotik yazdı işte içersen bebeğe sütünden geçebilir emzirdigin için ağzında beyaz şeyler, gaz problemi vs olabilir dedi korkuttu beni. Eczacı sütten bebeğe geçmesi çok küçük ihtimal sıkıntı yaratmaz dedi. Sizce ne yapmalıyım aranızda böyle durum yaşayan varmi canım da çok yanıyor yanağım şişti