kvsrkyn daha çok küçük annesi, gece ile gündüzü bile ayıramıyor, dış dünyaya yeni yeni adapte oluyor, uykusu yoksa 3 saat uğraşmanın manası yok, seni yormaktan başka bir işe yaramaz. Time time yaptır, yüz üstü yatır, sırt üstü yatır, zeka kartları var göster dikkatini çeker, biraz dağılsın kafası 😅 zamanla düzene girecek, 4.ayından itibaren uyku planlaması yapabilirsin rutin haline getirebilirsin.