benencokanneolmayisevdim ben de ayni durumdayim, bebegim cok sukur zor bir bebek olmadi su an 17 aylik. 6. Aydan sonra ayrilik kaygisi basladi, park yataginda 1 dk bile durmuyor. Wc gidemiyorum. Ya da kendi kendine yerde oynamiyor en fazla 2 3 dk. Her an benimle olmak istiyor ki bence cogu bebek boyledir. Temizlik yapmam imkansiz, sadece bebegimi mama sandalyesine oturtup, yemek yapardim, tabi eline belki 5 ayri kitap, oyuncak, kasik, kap kacak vererek belki yere 30 defa egil kalk yaparak 😊😵💫 ama sonucta yapabiliyordum. Bu ay mama sandalyesine koydugum an ayaga kalkip atlamaya calisiyor. Yemek yapamaz oldum. Onumuzdeki ay krese baslayacak. Hamileyim. Planli bir hamilelik.
Ya ben yipranacagim, tv acmaya baslayacagim ya da o okulda sosyallesek gunun geri kalaninda kaliteli zaman gecirecegim. Her gun dus alip makyaj yapan ben, 2 gunde bir dus zorla aliyorum. Dus sonrasi sac tarayip kurutmama zaman olmuyor. Saclarim dolanik sekilde geziyorum. Belimden uzun saclarimi ara boy kisacik kestirdim hayatimda ilk defa. Bu halde bile tarayip kurutamiyorum. 🫣😃
Desteksiz maalesef cok ama cok zor. Aksam uyuduktan sonra dus alma vs yapamiyorum zaten hâl kalmiyor, ses cikaracagim uyanacak diye wc gitmiyorum. Destegim olsaydi annem haftada 3 4 gun gelip 2 saat yardim etse bile yeterdi ama maalesef doguma bile yalniz gittim