Kızlar en çok merak ettiğim şey bu .
Benimki maalesef kundak , sallama ve biberon olmadan asla uyumuyor. Resmen çile çekiyorum.. bebek arabasında bile olsa uyumaz o biberon verilecek. Emzik tuttu ama bir anda bıraktı oyun şeklinde kullanıyor. Kundaksiz olunca sallarken etrafa gitmek istiyor yine uyumuyor.
Hepsini geçtim su biberon ile uyuma işini çözmeliyim.9 aylık bu arada