rabiabost Bebeğim üst dişlerini çıkarıyor biri patlamış diğeri yolda çok huzursuz sürekli ağlıyor emziğini alınca bağırıyor almasa uyumuyor iştah hiç yok kusuyor ishal ne zaman geçecek bunlar sizde de böyle miydi normal mi doktora götürsem bir şey yapar mı ?
karvn rabiabost evet çok normal yakında diğer dişide patlar ağrısını hafifletecek yöntemleri denemelisiniz ama geçici bir süreç diş göründüğü gibi sorunlar da bitiyor