Kızlar bebeğim 5 ay önce düşüp kafasını vurdu. Gözünden aşağısı morarmıştı. Daha sonra kulağına yakın bir yerde topaklanma hissettim. Derinin altındaydı. Doktora gittik kan pıhtısı birikmiş düşmeye bağlı. Kremle dağıtmaya çalıştık olmadı. Aynısını yaşayan oldu mu acaba zamanla geçer mi geçmezse operasyonla alınabilirmiş..