Gmzhrn kızlar temmuz 20 doğumluyuz rota asısı bu nasıl olduysa unutmuşuz. Gec mi kaldık. Yaptıramaz mıyız. Yarın doktorlarda görüşmeyi düşünüyorum
Derin Gmzhrn sanırım geç kaldınız.9 temmuz bizim doğum tarihimiz ilk dozunu 9 kasımda yaptırdık ve son haftaydı.siz yinede doktorunuza bi danışın.
Meryemdeveci Gmzhrn 6 temmuz benim oğlum ilk doz Eylül'de yaptirdık 2 doz ise aralik 10 da yapilicak siz doktorunuza bir sorun yinede derim
Tugkaninannesi Derin yani dördüncü ayi doldurana kadar mı süresi var canım. Ben üçüncü ay dolunca yaptırılıyor sanıyordum , dolmadan yaptirilmasi gerekiyormus gibi biseyler okudum forumda kafam karıştı iyice.gec mi kaldım acaba? 31 Ağustos dogumluyuz bizde
Sarelim Tugkaninannesi 20 ağustosta dogdu. ilk dozu 21 Kasım 2. Doz Ocak 21 de.Soz 31 agustos Kasım 31 de yada 30 da yapılırsınız.
Tugkaninannesi Gmzhrn yok hayır ben üçüncü ayın dolmasını bekliyordum 4. Ayın ilk haftasında yaptıracaktır, meğerse öyle değilmiş.
zeynepdorukefe benim bebeğim de 20 temmuz da doğdu 24 ekim de ilk doz yapıldı...2. doz 24 aralıkta yapılacak..
Tugkaninannesi Sarelim teşekkür ederim cevabınız için, kuzu tam da doğum gunumde doğmuş :) Allah sağlıklı, mutlu bir ömür nasip etsin..
Elifduru Benim kızımda 18 temmuzda doğdu 18 kasımda 4. Ay Aşıları ile birlikte yaptırdık siz doktorunuza sorun inşallah geç kalmamışsınızdır🙏