Elifbuglemm cappadoccia50_ bendede kaç kere böyle oldu canım hatta bayağı gecikmem vardı ama regl oldum sonrasında ilk 5 dakika içinde bazilarida 20 dakika içinde çıkmazsa kuruma çizgisi diyorlar
cappadoccia50_ Elifbuglemm bugün kadın doğuma gittim kuruma cizgisi mi acaba dedim o ne dedi yemin ederim 3 4 defa test yaptım hepsi pozitif 1 tane negatif çıktı dedim gebelik gözükmüyor dedi küçük olabilir dedi ay
Elifbuglemm cappadoccia50_ bende bu uygulamada gördüm kuruma çizgisini hiç duymamıştım kan da verdim negatif çıktı sonradan regl oldum bütün belirtiler vardı bide kesin hamilelik gözüyle bakıyordum😄