busracan_ Merhaba herkese Oğlum 1 hafta önce bademcik ve geniz eti ameliyatı oldu. Sesi ve konuşması değişti sanki. Ameliyat öncesi daha net konuşurdu şimdi sanki burnundan konuşuyor. Çok tedirgin oldum düzelir mi bu durum.
birtanecikoglum busracan_ merhaba çok geçmiş olsun ameliyat öncesi geniz etinden ne gibi problemleri vardı belirti olarak
2minika Düzelir düzelir , daha yaraları kapanmamistir , benim oğlumda geçen sene oldu ordan biliyorum, geçmiş olsun 🙏
teacherandmom_ 2minika Sizinki de bademcik ve geniz eti beraber mi yoksa yalnızca geniz eti ameliyatı mı oldu?
busracan_ @birtanecikoglum uykuda horlama, ağzı açık uyuma, iştahsızlık ve uyku apnesi başlamıştı. Uykuda nefesini tutuyordu
anfzya busracan_ 1 ay kdr ilk 10 gün zaten acısı olduğu için kendini kastı çok bnm kız biraz daha büyük 10 yaşında sonra acısı geçtikçe yaralwrı iyileştikçe düzeldi
teacherandmom_ busracan_ merhaba çok geçmiş olsun . ameliyat öncesinde başka tedavi denemiş miydiniz ilaç tedavisi falan?
teacherandmom_ busracan_ benim oğlum da dört yaşında ilaç tedavisindeyiz şu an ama pek faydasını görmüyorum doktor geçmezse ameliyat dedi
teacherandmom_ AvMsl gece horlama diş gıcırdatma ağzı açık uyuma sürekli burun akıntısı ve ciddi iştahsızlık. Doktora götürdüm geniz eti büyümesi dedi ilaç kullanıyoruz. Bunun haricinde çörek otu yağı denedim faydasını görmedim, udi hindiyi duydum ona da başlayacağım
busracan_ @teacherandmom_ evet alerji tedavisi gördü. Çiğneme tableti burun spreyi ve gece uyumadan önce de burnunu serum fizyolojik ile temizliyordum ama değişen bişey olmadı. Udi hindi yağı denedim yine Bi faydasını görmedim.