Merhaba arkadaşlar başıma çok garip bir olay geldi 1 ay önce beni bir numara aradı bundan 14 yıl önce benim bebegim 23 haftalik doğdu 20 gün kuvezde yattı ve öldü cenazeyi gömdük ölüm raporu filan var beni arıyorlar ırmak koca için aradık dediler ben şok oldum evet dedim kızınız eğitimsen den arıyoruz kızınızın dersleri için evinize öğretmen göndermek istiyoruz dediler bende benim numaramı nerden buldunuz dedim okulun kayıtlarından diyor vede hiç öldü demedim eşime sormadan birsey diyemem dedim kapattım hemen eşimi aramışlar saat kaçta isterseniz geliriz eğitim koçu oluruz diye oda istemiyoruz demiş kapatmış ama bubizim aklımıza takıldı eşim ilçe milli eğitime gitmiş imkansız demiş müdür kimse sizin numaraniza okulun sitesinden bulamaz demis bugün yine aradı aynı şeyi söyledi eğitimsenden arıyoruz ortak sinava girmiş diye bende siz benimle dalga mı geçiyorsunuz 20 gün kuvezde kalıp ölen bi bebek nasıl sınava giriyor dedim yüzüme kapattılar başına gelen varmi amaçları ne olabilir