4aylık bebek için mama çok erken diye düşünüyorum tabi bu benim düşüncem önemli olan doktorunuz ne diyor sütünüz yetiyorsa gerek yok bence ama kilo alımında çocuğunuz ayına göre az kilo alıyorsa o farklı bi durum doktorunuzla birlikte ilerleyin derim ☺️Sağlıkla büyüsün inşallah minik kuzu🙏☺️