Ay benim kronik sürekli çıkar. Uçuk gibi bi şey bi çıktı mı bi daha bi daha çıkıyo ne yazık ki. Sarımsak sürün. Çok yakar ama baya iyi geliyo. İki güne geçmezse mutlaka doktora gidin damla versin. Ben en sonda antibiyotiklik olmuştum ertelediğim için. İlave olarak bağışıklık sistemi çöktüğü zaman hemen çıkar. Geçmiş olsun