ppmerlina Kızlar 2.5 aylık bebeğim var. Çok öksürüyor. Doktora gittik doktor muayenesinde bir şey çıkmadı ama öksürüğü devam ediyor (babamız hastaydı ondan geçti) Evde yapabileceğimiz geleneksel tıp, anne nene tavsiyeleri önerileriniz var mı?
mbarlasu ppmerlina Geçmiş olsun odanızı havalandırın burnu tıkalıysa açın nebülazatörünüz varsa azcık serum fizyolojik koyup hava verebilirsiniz. Birde Akgünlük sakızını tavada eritip buharını pamuğa ya da koyın yünü varsa ona çektirip bi gün sırtına bi gün göğsüne olacak şekilde 7 gün boyunca koyabilirsiniz. Fakat 2,5 aylık bebeğe yapılıyor mu onu net bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem
eslem2112 ppmerlina çok geçmiş olsun çiçeğim ya 😘😍odanız nemli olsun ve arada bir burnunu açabilirsin aşk 🙏
mbarlasu ppmerlina Burada post açan olmuştur bi araştırın isterseniz sizin ayınızda olan bebişlere yapan vardır belki. Bu arada tavada eritirken eğer küçük tüpünüz varsa balkonda yapmanızı tavsiye ederim biraz ağır kokar birde tavaya yağlı kağıt sererseniz tavanız yanmamış olur. Bilgilendirmek istedim🌹 Aktarda bulabilirsiniz bebek ve çocuklar için koyun yünü yastığıda Trendyol gibi internet sitelerinde bulunuyor