mayuksel Menenjit ve rota aşısı olduk dün zaten iştahli bi çocuk değil ama şuan mama verdiğim zaman ağlamaya başlıyo ve içmiyo aşıdan kaynaklı geçici bir şey mi bu ya yaşayan varmı zaten kilo alımı az şimdi hiç yemiyo çok üzülüyorum
MotheroftheSea Evet menenjit aşısı yapıyor bunu . Benimde bebeğimde her doz sonrası mide hassasiyeti kusma iştahsızlık ve huzursuzluk oluyor . Birkaç güne , Max 1 haftaya toparlıyor . Geçiyor endişe etmeyin