ardayse İyi akşamlar anneler. 1 yaşına kadar çok rahat emzirdiğim bebeğimi şuan o kadar rahat emziremiyorum. Daha güçlü emdiğinden mi bilmiyorum bazen göğüs uçlarımda hassasiyet oluyor. Yaşayan var mı bunu acaba ? Dişleri de çıktı acaba dişler etkiliyor?
mavii_98 ardayse dişler etkiliyor diye düşündüm sertlik mi hissettiriyor beni o rahatsız ediyordu ısırmasada sertlik etkiliyordı acı gibi
cevenli ardayse 20 aylık emzirmek zaman zaman acı verici ama bıraktıramıyorum şimdiki aklım olsa bir yaşla keserdim çok da gerekli değil gittikçe daha da bağımlı oluyor
ardayse cevenli ben de öyle hissediyorum. Uykuya geçişler çok zor oluyor emme istiyor geceleri çok uyanıyor bence geri uykuya dalamadığı için