Çocuğum 8 aylık göz kanalı tıkanıklığı var çapaklanma sulanma. Gözü küçük diğerine gore resim çekince dikkatli odaklaninca belli oluyor. Doktor 1 yasa kadar çapak geçebilir gecmzse amlyt dedi. Küçüklüğü sordum oda zamaninla geçer dedi ama geçmiyor ikiside masaj yapılıyor. Göz serumu da var oda azaltıyor capagi enflasyon kapmamasni önlüyor sonuçta iyilestirmior. Büyük ihtimalle amlyt olacak peki göz küçüklüğü geçer mi dersiniz. Böyle bir durum yaşayan var mı hiç