htcipek Bebeğim 3 aylık olduğunda rotanın ilk dozunu yaptırdım şuan 4 aylık olduk 4 ay aşısı ile rotanın da ikinci dozu mu yapılacak yoksa rotavirüs aşısı diğer ay yani 5. Ayda mı yaptırmam gerekiyor kafam karma karışık oldu
balyanakannesi_ htcipek aşı takviminiz yok mu doktorunuzdan isteyin 18. Aya kadar tek tek hepsini hangi tarihte yaptıracağımızı yazmıştı bizim doktorumuz ona uyduk devlet aşıları ve özel aşıları kapsayan bi takvim oluşturmuştu