Merhaba kızlar oğluma 5 aylıkken ek gıdaya başladık ve bir kere muz verdim kabız oldu fitille düzeldik şuan 3 gündür tekrar kabız ve çok ıkınıyor devamlı gazı oluyor normal mi acaba şu ana kadar bir kere muz vermiştim birdaha vermedim patates irmik bebek bisküvisi pirinç unu falan da vermiyorum avakado kabak armut ağırlıklı gidiyoruz ona rağmen kabız oluyor yaşayan var mı normal mi düzeliyor mu acaba 🥹