pink9 Yani ben bazen saç kurutma makinesini açıyorum o sesi çok seviyor daha kolay uykuya dalıyor, sonra benim oğlum emzik de kullanıyor beşiğine koyduğumda hala uyanıksa emziğini veriyorum ve beyaz gürültü ya da makineyi açarak sallayarak uyutuyorum ağlar veya mızıklarsa yüzünü yanağını seviyorum o da çok hoşuna gidiyor sakinliyor. Tabi her bebek aynı değil bu arada biz de bunu 2 haftadır yapıyoruz zaten şuan 2 ay 18 günlük, bir rutin beklemek saçmalık olur daha çok minikler. Bu sebeple ben her gün chat gpt ye gece ve sabah uykusuna göre rutin oluşturtturuyorum tabiki yüzde yüz o saatlere uyamasak da özellikle akşamki saatlere dikkat ediyorum, siz de bir deneyin inşallah işe yarar. İşe yararsa da buraya yazın lütfen 🙏🏻