Nikita bbk88 ben de burada durayım. Dudak kenarları kurudu. Ağzını durmadan koluna sürüp tahriş etti. Bize de can acıtmayan bir tane lazım
Niyesordunbucevabi bbk88 mustela stelatopia kullanıyoruz kokusu kötü ama güzel nemlendiriyor bide e bebekten almıştım baby me nin onu da günlük kullanıyorum