Melegimsin biz de sadece mamayla besleniyoruz 5 aylik oldu oglum gecen ay asisinda ek gidaya baslayabilirsin demisti hem ebemiz hem doktorumuz ben 1 ay daha bekledim erken gelmisti bana yogurtla basladim simdi bir sikinti olmadi sukur pastörize sut ile mayaladim kucuk kavanozlara actigim yogurdu iki vun veriyorum 3. Gun yenisini aciyorum