Seymacrak51 Bebeğim 1ay 6 günlük hem beni emiyor hem de mama yiyor . Ama bazı zamanlar beni emerken göğsümü bı anda çekiştirmeye başlıyor sebebi ne olabilir?Sütün az gelmesinden mi kaynaklanır ?tecrübe ve bilgilerinizi paylasirsaniz çok sevinirim
duaelvin Seymacrak51 benimki de 1 ay 7 günlük gazı olunca yapıyor alttan zorluyor çıkarınca normal emmeye devam ediyor 😂
Gonul_celen Seymacrak51 gaz olduğu zaman öyle yapıyor hatta bırakıp bırakıp tekrar almaya çalışıyor o an da kıyameti koparıyor sanki bulamıyormuş gibi ağzına alıyor çekiştirip geri bırakıyor ve bu döngü böyle devam ediyor 😪
deletedmom234 Seymacrak51 benim ki de öyle yapıyor. Gazı oluyo bazen bazen de az geldiği için. Gazını çıkarmayı dene eğer gazı çıkınca aynı yapıyosa az gidiyodur ağzına
hanbeyinannesi gazdan olabilir sütünuz bi anda cok geliyorsa ondan da olabilir. sütünüzün azligindan yapmaz siz yine oyle yaptığında elinizle memenizi sikip kontrol edin sut geliyormu diye.
Grafmry Gazı olunca yapıyor canım birde kaykılıyorlar. 1 buçuk haftadan beri takip ediyorum. Sütümü sağıyorum, mememi kontrol ediyorum ikisinde de sıkıntı Yok sonra karnına bakıyorum göbek kısmı civarı sert ise taş gibi gazı vardır ondan çekiştirip duruyordur. Benimkisi öyle yapıyor çünkü.
Zulal09 Gonul_celen Aynısını tarif ettiniz bende heralde süt bitiyoda o yüzden çekiştiriyor diyordum demek gazdanmış 🙄 ne gazmış yahu minicik bedenlerde çok üzülüyorum Rabbim ne sıkıntıları varsa gidersin yavrularımızın ağrılardan sancılardan uzak eylesin
Gonul_celen Zulal09 aynen o gaz Sancılarında bnde çok acı cekiyorm ve çaresiz hissediyorum bir an önce bizde bu dönemden çıkarız inş 🙏🏻
Fatma1107 Benim kızım da aynı. 3 aylık olcak 4 gün sonra. Bi ara azaldı gibiydi düzeliyor herhalde diye düşünmüştüm 1 haftadır daha beter oldu. Hiç durduramıyorum göğsümü de almak istemiyor. Ne yapıcam bilmiyorum :-(