Ozooo 5 ay olacak 10 gr kullanıyorum hiç eğilmedi ve her gün takıyorum hiç çıkarmıyorum..Bir tek geçenlerde kızımın nevresimin değişirken elimi bazasının başlığının arasına soktum oda yeni olunca çok sıkı elimi zor çıkardım 20 gr olsa yine yamulurdu, o zaman biraz yamuldu ama elimde düzelttim pek farkedilmiyor tabi imkan varsa 15 daha güzel duruyor