Bebeğim bugün 4 aylık 1 haftadir devamlı kuru kuru öksürüyor ama sadece öksürük var özellikle sırt üstü yattığında yoğunlaşıyor hem özel de hem devlette doktor gördü çok şükür ikiside bişey yok dedi ama ben takıntı yaptım bu kadar öksürmesini var mı başına böyle şey gelen