25 günlük kızım var, gece uykumuz var fakat gündüzleri çok zor geçiyor gece 1 e kadar uyumuyor, ve maalesef ayakta sallanarak uyuyor emzirip altını temizleyip gazını çıkarıp atınca beşiğe kendi kendine uyumuyor, sizde durumlar ne, bebişlerinizin huyları nasıl? Tavsiyeleriniz var mı?