Kızlar 54 gün önce doğum yaptım. İlk haftafa en uç kısımda bir tane dikişim attı, doktor uzun süreceğini ama kendiliğinden kapanıcağını söyledi. 40’ım çıktı hala aynıydı 8. Haftaya kadar bekleyeyim dedim 54 gün oldu ama hala aynı. Aynadan baktığımda baya ayrık duruyor ortada granülasyon ( vücudun fazla doku üretmesi yarayı kapatmak için) dokusu var ve yaranın birleşmesine engel. Bu yakılıyormuş doktor tarafından ve 2 hafta içerisinde iyileşme oluyormuş öbür türlü aylar sürebilirmiş. Doktora randevu bekliyorum, aranızda yaşayanınız ya da duyanınız var mı bilgi verir misiniz.