goktugeda Kızlar cinsiyet tahmini yapabilen var mı? 10 hafta 3 günlük hamileyim. Doktorum 3 hafta sonra gel cinsiyetine bakalım dedi.
ezgicnts goktugeda happy mom da bi kaç kişiye baktım yani gördüğümü söyledim bildiğimden değil hepsi doğru çıktı şendekini kız gibi görüyorum öğrenince bana da haber et 😂sağlıkla gelsin minik♥️
duygu1234567 goktugeda merhaba öncelikle Allah analı babalı büyümeyi nasip etsin.ben kız diye düşünüyorum
ezgicnts sassolsobe2 çok erken daha bitanem belli olmaz o yüzden azıcık daha sabret sağlıkla gelsin bebiş💕
ezgicnts sassolsobe2 çok küçük canım belli olmuyor şuan birazcıkın daha sabret sağlıkla al kucağına inşallah ♥️